Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Digital Art / Student Member Judith Antoinette Emmilina Davis19/Female/United States Groups :iconccshirley-fanclub: CCShirley-FanClub
 
Recent Activity
Deviant for 7 Years
Needs Premium Membership
Statistics 493 Deviations 50,362 Comments 42,751 Pageviews

Random Favourites

Donate

Kami-Jazzu has started a donation pool!
0 / 5,000
You can pay for your commissions here if you'd like!

And thank you everyone who is kind enough to donate points to me!!

Thank you so much!!

You must be logged in to donate.
No one has donated yet. Be the first!

deviantID

Kami-Jazzu
Judith Antoinette Emmilina Davis
Artist | Student | Digital Art
United States

WELCOME AND THANK YOU FOR VISITING MY PAGE.



JUST A WARNING, IF YOU WANT TO TALK TO ME AND BE FRIENDS. YOU HAVE TO KNOW HOW TO TAKE A JOKE, BECAUSE I JOKE AROUND A LOT. AND I MAKE LITTLE HARMLESS WISE CRACKS IN A PLAYFUL MANNER. IF YOU CAN'T TELL OR TAKE IT SERIOUSLY, WELL THEN IMA SORRY IN ADVANCE.



Follow me on my tumblr! juvia-ofthegreatsea.tumblr.com…

Wanna RP with Emmett? Or just want to chat with him? Follow his tumblr! itsmryoshiro.tumblr.com/

Emmett Yoshiro, Emori Watanabe, Yakuza Yin, Embry Gen, Amaya Lee, Shizuka Kashiwagi, Katsumi Takei, Kuroku Kosaka, Zoichiro Izama, and all of my other OC's belong to ME. all the OC's in my gallery are mine, UNLESS i did a request for someone and i drew their OC but most of them are mine. do not steal, if you take claim of any of them, start bull shit with me, you'll be sorry. :heart:

i threw a goddamn master ball at Mewtwo, he hit it back at me with a tennis racket and called me a fagget.

i have the attention span of a 5 year old. :dummy:

my grammar sucks. bite me. :heart:

Asian guys are hot. :heart: :heart: c;

my family is very important to me. :heart: :heart: :heart:

i LOVE anime and i love Dragon Ball Z! woooo! and a lotta other animes of course!! i have a lot haha i like to cosplay umm not sure what else wanna know just ask haha

i'ma not the kinda girl that you judge me to be. get to know me and you'll be surprised! c:

i'm a good friend and you can count on me! don't start shit with me or don't fuck with me because i won't and don't take anybody's shit lightly. i fucking snap back (:

i act like a puppy.

I Would DIE Without My Sistar. :iconbigheartplz::iconscarlet-glow::iconbigheartplz: I would rather die a slow and painful death. than lose her. <333 my sistarrrr! Aishiteruuu~!!!!

my sistar/smexy evil mother! :heart: :heart: :heart: :heart:
:iconscarlet-glow:

one of my big brothers in real life! :heart: :heart: :heart: :heart:
:iconweavle1990:

my smexy father! :heart: :heart: :heart: :heart:
:iconthebluefruit:

my mastah! :heart: :heart: :heart: :heart:
:icongnarlyrockerchick:

my precious Hinata uke! :heart: :heart: :heart: :heart:
:iconmerrywendsday:

my seonbae! :heart: :heart: :heart: :heart:
:iconzaneplease:


my besties/sisters/brothers :heart: :heart: :heart: :heart:
:iconvatorina::icontolerinta: :iconthisnoiseismusic: :iconmegnrox15: :iconnitrox8: :iconkhaotickhaos: :icongodofdarness18: :iconzilla-breath: :icondracox-626917: :iconbiban: :iconnaruneji: :icondarkshadow49: :iconkairu1:
if i forgot to add anybody ima sorrryyyy please give me your icons! I LOVE YOUUU! :heart:


i can be a weird person sometimes! haha well ALL the time but that's part of what makes me the way i am and i think that's pretty damn great!

oh yeah P.S. i FUCKING LOVE Hyenas <3 :iconohjoygokuplz:

I Wish I Could Be A Firework, Flying Up Into The Night Sky. Then Slowly Fall Back Down To The Ground.

Current Residence: HELL!!!!! MWUAHAHAHAHA!!! jk my home lol
Favourite genre of music: K-pop and other stuff too much to put xD
Favourite photographer: my brother Jared!!!
Favourite style of art: uhhhh i...i don't know
Operating System: hard to say i hop from computer to computer xD
MP3 player of choice: MY PHONE! BOO FUCKING YA! :3
Shell of choice: WTF?! I DON'T KNOW!!!!!!
Wallpaper of choice: YUKI SOHMA!!!!!!!!!!! and- a-and Suzaku!! and pics of me and sakura! OR JUST SAKURA! OH AND A LOT OF KPOP GUYS! yummmmy~ OR GOKU IAHFLKAWER GOKUU
Skin of choice: IMA WHITE AS A GHOST.
Favourite cartoon character: i have a bunch of favorite anime characters that are just too much to list xD
Personal Quote: I'ma the kinda person that'll think of you 1000 times, Before you think of me once. </3 If I Die, Can I Die Happy?
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Friends

Comments


Add a Comment:
 
:iconpowerkidzforever:
Happy Easter Emi
Reply
:iconigrayi:
Thank you for the fave! Heart
Reply
:iconkami-jazzu:
Kami-Jazzu 6 days ago  Student Digital Artist
You're welcome! 
Reply
:iconpowerkidzforever:
hey emi whats yours and scarlets favorite colors and symbols
Reply
:iconkami-jazzu:
Kami-Jazzu Apr 15, 2014  Student Digital Artist
Kirstina's is a peachy pink pastel color.
I like black.

What do you mean symbol?
Reply
:iconpowerkidzforever:
Like a symbol that represents you guys
Reply
:iconkami-jazzu:
Kami-Jazzu Apr 15, 2014  Student Digital Artist
I don't really know what you mean. 
I don't know what a symbol that could represent us. 
I don't really understand what you mean.
Reply
(1 Reply)
:iconpowerkidzforever:
Hey emi I was wondering do you do commissions?
Reply
:iconkami-jazzu:
Kami-Jazzu Apr 10, 2014  Student Digital Artist
Well, it depends. 
Reply
:iconpowerkidzforever:
okay let me think well I have 50 points
Reply
Add a Comment: